Automutilatie
FAQ  Profiel  Log in om je privéberichten te bekijken  Gebruikersgroepen  Gebruikerslijst  Zoeken  Registreren  Inloggen
Log in om je privéberichten te bekijken
oproep onderzoek fotografie

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Automutilatie -> Belangrijk !! Forumregels
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ikkehhv89
Nieuw!
Nieuw!

BerichtGeplaatst: 22-10-2009 08:08:45    Onderwerp: oproep onderzoek fotografie Reageren met citaat

hoi allemaal,
ik ben eerste jaars studente fotografie bij het departement MDA van de KHLim
en ik ben op zoek naar jonge en/of oudere mensen die aan automutilatie doen, op welke manier ook.
het is de bedoeling om een sociaal documentair werk te maken, dat niet gepubliceerd wordt zonder toestemming van de betrokken personen, het is enkel bedoeld voor schoolwerk.
deze opdracht begint te lopen vanaf januari 2010 tot mei 2010, dus graag zou ik in die periode verschillende mensen willen volgen die aan automutilatie doen.
Als je wil meewerken maar toch anoniem wil blijven, dat kan ook, dan maak ik ofwel foto's zonder je gezicht er op, of dan maken we daarna je gezicht onherkenbaar.

ik weet dat dit een enorme stap zal zijn waar veel mensen diep over moeten nadenken, maar denk dan ook even aan dit, ik ben een lotgenoot van jullie, ik heb het zelf ook gedaan, dus ik weet voor een deel hoe jullie je voelen.

wat er bedoeld wordt met sociaal documentair, is dat we een soort docureeks moeten maken voor in school af te geven. het moet gaan over een maatschappelijke problematiek, en ikzelf vind dat automutilatie toch een serieus probleem is in de maatschappij dat niet bekeken wordt, waar bijna niets aan gedaan wordt.

ik stel geen minimum leeftijd op, want automutilatie kan bij elke leeftijd voorkomen

ik heb zelf een auto, dus ik kan wel overal geraken, des noods met trein of bus erbij

wat ik wil maken is een reeks van beelden die laten zien dat automutilatie ervoor zorgt dat je op 2 manieren moet leven, langs de ene kant gaat je leven gewoon 'normaal' verder, naar school, naar werk, winkelen, en weet ik veel wat nog allemaal, maar langs de andere kant heb je dan het 'geheime' leven, de gevoelens die eraan te pas komen, je littekens, de open wonden die er eventueel nog zijn, of zelfs de wonden die je op dat moment maakt.

de foto's zelf wil ik graag bespreken met de mensen die willen deelnemen. zo kan ik weten of zij met hun gezicht herkenbaar willen zijn of niet. Dan kan ik weten of het wel nut heeft om portretten te maken, of om het gezicht weg te laten, en enkel te focussen op de wonden.

als er nog vragen zijn, wees gerust om ze te stellen
wie mij wil helpen en aan dit project wil deelnemen
kan mij altijd op mijn email contacteren
mcdarkangel89@hotmail.com

toch alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Automutilatie -> Belangrijk !! Forumregels Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: