Automutilatie
FAQ  Profiel  Log in om je privéberichten te bekijken  Gebruikersgroepen  Gebruikerslijst  Zoeken  Registreren  Inloggen
Log in om je privéberichten te bekijken
oproep onderzoek fotografie

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Automutilatie -> Belangrijk !! Forumregels
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ikkehhv89
Nieuw!
Nieuw!

BerichtGeplaatst: 22-10-2009 08:08:45    Onderwerp: oproep onderzoek fotografie Reageren met citaat

hoi allemaal,
ik ben eerste jaars studente fotografie bij het departement MDA van de KHLim
en ik ben op zoek naar jonge en/of oudere mensen die aan automutilatie doen, op welke manier ook.
het is de bedoeling om een sociaal documentair werk te maken, dat niet gepubliceerd wordt zonder toestemming van de betrokken personen, het is enkel bedoeld voor schoolwerk.
deze opdracht begint te lopen vanaf januari 2010 tot mei 2010, dus graag zou ik in die periode verschillende mensen willen volgen die aan automutilatie doen.
Als je wil meewerken maar toch anoniem wil blijven, dat kan ook, dan maak ik ofwel foto's zonder je gezicht er op, of dan maken we daarna je gezicht onherkenbaar.

ik weet dat dit een enorme stap zal zijn waar veel mensen diep over moeten nadenken, maar denk dan ook even aan dit, ik ben een lotgenoot van jullie, ik heb het zelf ook gedaan, dus ik weet voor een deel hoe jullie je voelen.

wat er bedoeld wordt met sociaal documentair, is dat we een soort docureeks moeten maken voor in school af te geven. het moet gaan over een maatschappelijke problematiek, en ikzelf vind dat automutilatie toch een serieus probleem is in de maatschappij dat niet bekeken wordt, waar bijna niets aan gedaan wordt.

ik stel geen minimum leeftijd op, want automutilatie kan bij elke leeftijd voorkomen

ik heb zelf een auto, dus ik kan wel overal geraken, des noods met trein of bus erbij